Thursday, March 18, 2010

Arresting Dara von Pippinstrasse

In ultima vreme n-am mai prea avut timp liber sa postez intreaga poveste a workshop-ului asa cum mi-am dorit. Sper sa vina si ea in curand. Pana atunci va mai retin atentia cu cate un scurt pasaj.

 Dupa ce am realizat cu totii faptul ca rezervele strategice de bautura vor avea de suferit inca din prima seara daca nu facem ceva in privinta baronului, am decis sa-l trimitem putin la racoare. Dom' parinte (Radu Postatny) si cu Iulian au fost primii cu mana pe arme, luand atitudine.

5 comments:

Narnia said...

Bietul baron, pare sa sufere foarte mult. :))
Faine poze ati facut acolo!

Hudini Silviu said...

inca mai sufar ...mi-e asa de sete ..:))
sper sa ies odata din racoarea asta a iernii ca m-am saturat

ma inclin

baronu Dara von Pippinstrasen

Unknown said...

cu atmosfera.10x

TOD said...

@Narnia: faine si pozele, faine si locurile, da' cei mai faini au fost oamenii. Iar de baron ce sa mai zic...uite ca si acum sufera.

Baroane sper sa-ti iei revansa la urmatoru, da' sa bei si pentru mine ca io-s legat in Bucuresti la data aia :((

@horhhe: multzam cuane!

bebe said...

cool pozele cel putin alea cu potul imi plac mie
sunt linistitoare si romantice consider eu